ОККО пояснила ситуацію на АЗС з обслуговуванням хасидів
Компанія "ОККО" звернулася до Об'єднаної єврейської общини України з роз'ясненням інциденту, що стався 29 вересня на АЗС в біля м. Яворів.
"На АЗС у Львівській області одночасно прибуло багато автобусів, клієнти стали у хаотичну чергу, щоб потрапити до чоловічої вбиральні — менеджер АЗС після звернення до клієнтів перечекати й заходити до чоловічої вбиральні невеликими групами, на жаль, повела себе не дуже коректно по відношенню до клієнтів й притримувала двері торговельної зали без додаткових роз'яснень.", — компанія "ОККО"
Також в компанії повідомили, що зі співробітницею АЗС проведена робота, вона отримала догану:
"Така поведінка не є допустимою, ми це визнаємо, приносимо вибачення за реакцію співробітниці. Відповідні заходи до співробітника вживаємо. Також неприпустимим є вислів "нехай хасиди їдуть в Умань" від осіб, присутніх на АЗС."
Об'єднана єврейська община України дякує компанії "ОККО" за оперативні роз'яснення та конструктивну позицію.
Наголошуємо, що Україна є толерантною державою, де громадяни мають рівні права незалежно від національної приналежності та релігійних переконань.
Подпишитесь на рассылку
Получайте самые важные еврейские новости каждую неделю