На Каннському кінофестивалі представили цифрову 3D-копію табору Аушвіц під назвою «Картина з Освенциму».
Віртуальна реконструкція, створена за допомогою технологій просторового сканування, відтворює табір у масштабі 1:1 для кінематографістів, забезпечуючи історичну точність.
Проєкт, профінансований музеєм Аушвіцу, вирішує проблему етичних обмежень на зйомки в реальному таборі, дозволяючи створювати реалістичні сцени за ліцензійну плату. Також таке рішення надасть доступ до створення реалістичних декорацій кінематографістам з меншим бюджетом, ніж, наприклад, у Стівена Спілберга, який зміг побудувати бутафорську модель табору за межами периметра Освенцима для зйомок «Списку Шиндлера».
Наразі завершується оцифрування Аушвіцу I, після чого розпочнеться робота над Аушвіцем II-Біркенау. Проєкт підтримали кінематографісти та люди, які пережили Голокост.