Сьогодні, 19 Кіслева за єврейським календарем (цьогоріч припадає на 19-20 грудня), відзначається Новий рік хасидизму.
У цей день любавицькі хасиди згадують історію звільнення раббі Шнеура Залмана з Ляд (Алтер Ребе) з ув'язнення в Петропавлівській фортеці в 1798 році, де він провів майже два місяці. Ця подія стала поворотним моментом у поширенні хасидського вчення. Його звільнення стало знаком офіційного визнання руху хасидизму в Російській імперії.
Подія ця уявлялася в ті часи настільки значущою і дивовижною, що хасиди навіть хотіли написати сувій 19 Кислева, на зразок Сувою Естер, щоб читати його щороку, але Алтер Ребе не дав на це своєї згоди.
Відомо, що сам імператор Павло I побажав відвідати Ребе у його ув'язненні. Він зробив це під виглядом простого офіцера. Хоча Алтер Ребе ніколи раніше не бачив російського царя, він відразу відчув, хто перед ним, і надав цареві знаки поваги, які наказує єврейський закон стосовно монарха. З цього моменту цар називав Ребе не інакше, як «Святий раввин». Імператор Павло I власноруч підписав остаточне рішення, яке свідчило: «Його імператорська Величність не знайшла в поведінці хасидів нічого поганого, що завдає шкоди доброчесності та спокою держави». Так у єврейському календарі з'явилося нове свято: 19 Кислєва – Рош А Шана хасидизму чи хасидський Новий рік. Пройшло зовсім небагато часу, і рух ХаБаД далеко зробив крок за межі України, Білорусії та Росії, поширюючи джерела Вчення Баал Шем Това по всьому світу.
Саме в день 19 кислева прийнято розпочинати щорічний цикл читання основної книги філософії хасидизму, написаної Алтер Ребе, – книги «Танія» («Лікутей Аморім»).
Свято символізує духовне оновлення, свободу служіння Б-гові та радість у єднанні з традиціями. Цей день є нагодою для вивчення хасидських текстів, молитви та святкових зібрань, які підкреслюють важливість віри, любові до ближнього та пошуку духовного змісту в житті.