Плани єврейської громади у Хейлі створити ерув навколо міста викликали хвилю скарг та антисемітських коментарів. Ерув є символічною огорожею, що дозволяє релігійним євреям переносити предмети в Шабат. За проєктом, мало бути встановлено 52 стовпи з нейлоновою ниткою на громадських територіях.
Рабин Ісраель Бінсток, один із ініціаторів проєкту, пояснив, що ерув полегшить участь у Шабаті членів громади, які використовують ходунки або інвалідні візки, у релігійному житті. Сара Лоуес, менеджер із містобудівних проєктів у раді Траффорда, підтримала ініціативу, зазначивши, що тонкі стовпи ерува не вплинуть на вигляд міста та не завдадуть шкоди культурній спадщині. Вона наголосила, що користь для єврейської громади, а також для літніх громадян значно перевершує потенційні незручності для інших мешканців.
Проте до ради муніципального району Траффорд надійшло близько тисячі скарг, значна частина яких мала антисемітський характер. Також серед мешканців були поширені листівки з критикою проєкту як «релігійного кордону» для «невеликої меншини», а також через те, що 8000 будинків нібито опиняться у «релігійному анклаві».
Проєктувальник Марк Гутерман, який вважає, що єврейській громаді Ерув не потрібен, висловив стурбованість тим, що проєкт ставить під загрозу довгі роки роботи над міжконфесійним діалогом в умовах загострення близькосхідного конфлікту та зростання антисемітизму. За його словами, ерувом на практиці користуватимуться лише сім-вісім осіб.
Плани встановити серію стовпів для створення спеціальної зони для ортодоксальних євреїв були схвалені радниками, незважаючи на сотні заперечень.